Torsdag!

Asså internet är så sjukt dåligt. Kan inte se någonting på datorn att det hackar blogga och svara på kommentar tar hundra år osv, asjobbigt. Ordförrådet ökar snabbt och nu är det väldigt sällan jag pratar. Men nu när man börjar kunna språket mer så äre ju roligare att använda också. Idag hade vi vår första lektion i DSB, det är datasalen där man kan filma sig sjölv bör man tecknar och också skicka till varandra så att man kan få feedback, var roligt men kändes också askonstigt och teckna till sig själv haha!(; börjar också känns mig lite piggare nu, eller är ofta träff för att jag har lagt mig sent eller sovit lite men inte sådär ansträngningstrött som jag var första veckorna. Ikväll äre forbollsträning som är planerat, roligtroligt! Inrusades var den en döv tjej från skolan där så jag fick förklara lite lött för henne vad tränarna sa, svårt vare!:) Nu ska jag ut och va social som vanligt. Hare bäst! 

Såhär ser jag och Victoria ut nu för tiden!(: 

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback