Hjärnan var inte riktigt vaken.

Dagen började inte direkt som tänkt. Väckarklockan ringde kvart över sju som vanligt och jag kunde inte förstå varför den ringde idag, så stängde bara av den och vaknade vid nio igen med tanken av att deet var söndag, men sekunden efter den tanken slog mig så kon verkligeheten ikapp, det var ju tisdag. Gud så bråttom jag fick och blev i och med det 45 minuter sen, men en gång är ingen gång. Efter det så rullade dagen på precis som vanligt och ikväll jag suttit och stört mig på mitt blognamn, det suger med blogg.se att kan byta + att det laggar för mig. Nu har jag just sett Portkod 1525, asbra och snart väntar ett avsnitt av Paradise Hotell Godnatt! Har ni någon gång gjort samma tabbe som jag gjorde idag?:)

Bilden är tagen för ganska precis ett år sen, jag och lillasyster fotade. Modell: Bongo. haha.
"Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4647401545"

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback