Nedräkningar!

Skolan idag var rolig. Vi var i DSG (Digital Språk Box) hela förmiddagen där vi filmade oss själva när vi övade på orala adverb (gramatik), så man sen kolla vad man behöver träna mer på osv. Sen på eftermiddagen spelade vi plump på friskvården då regnet öste ner och hade självstudier. Efter skolan chillade jag en stund innan jag drog iväg till gymmet och körde mage och armar. Nu har jag just duschat och kollat genom mina nedräkningar , längtar asmycket. (ta sekunder och mintuter med en nya salt, ). Nu ska jag se lyxfällan innan jag somnar var tanken. Btw, inte länge kvar till höstlov, då ska jag på kryssning och får träffa min familj igen, blir najjs!:D Vad ska ni göra på höstlovet?:D
 

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback