Matlagning, oj vad hände?!

Denna vecka har jag lagat mer mat än någonsin då jag näst intill hatar det, så tråkigt. Men sen fredagen förra veckan stod på Ica en kvinna med bord där man kunde smaka på en korvgryta som var god, så jag provade laga det (receptet hittar ni  -> här <-) och fick 5 och en halv malådor. Det var lyckat och nöjd blev jag också. Sen idag så lagade jag ett kyckling resept som jag hittade på Amandas blogg (receptet hittar ni  -> här <-) det blev också mycket gott. Båda rätterna ska absolut lagas igen. Skolan då? Ja, idag var fett dryg och igår lika så, nu börjar man vilja ha höstlov faktiskt. Igår kväll var jag på ett gym och träna lite ikväll ska jag försöka se idol och kanske städa. Helgen blir väl som alla andra, rätt seg då jag inte har något planerat. Vad ska ni göra i helgen? 

Bilden till vänster är från hennes blogg och hennes mat var finare upplagd än min med skit samma, hehe.

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback