Söndag, sista dagen på veckan.

♥ Lazy inspo, den lugnaste dagen på länge, behövligt.♥
 
Hejsan folket. Min blogg.se app är lite konstig, det står att jag har två kommentarer men när jag öppnade den så fanns det typ 8 nya kommentarer. Så den lever sitt eget liv medan jag lever mitt. Igår var jag i Leksand några timmar, var på biblioteket och drömde mig bort i deras London böcker, vill dit. vill dit. vill dit..men inte ensam typ. Idag vaknade med ont i huvudet och kände mig bara almänt seg så det har faktiskt blivit en 100% lazy day. Har legat i sängen hela dagen, har läst The Fault On Our Star, sett paradise Hotell och stora delar av dagen haft Olly Murs Dear Darlin' on replay, helt klart en favorit. Så skönt att det snart är lov och två bra helger väntar, nästa helg åker jag till Ofelia, så skönt att komma bort härifrån en helg och helgen efter det ska jag träffa min familj, blir nog bäst! Nu ska jag fixa tvätten, slänga inden och sen äta middag. Sen blire en tidig kväll ikväll I guess.. Vad har ni gjort i helgen?:) Någon som sett One Direction's nya film?:)

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback