Torsdag

Glöm inte anmäla en till veckans blogg

Det har varit en helt okej dag. Slutade tidigare och hann hem innan träningen, riktigt skönt.
Idag kan jag stolt säga att jag inte åker till Turkiet i vår, det var ett svårt beslut, det var det.
Jobbigt att jag går miste om en stor sån grej, men mina föräldrar sa att jag kanske kan göra
något annat för samma summa pengar. Träningen idag och även den gick bra. Fick frågan
om jag ville spela match men jag stod på mig och sa nej. Även jag kan göra framsteg;)
 
Nej, men det det känns som en bra dag. Imorgon har jag sovmorgon till 12:30, så skönt!:D 
Nu ska jag lägga mig och se intervjuer med 1D. Det lär jag mig mycket engelska av, så det
är inte så dumt med engelsk talande idoler!;) Hoppas ni får en bra fredag, imorgon är det helg!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du sugen på ett nytt iPhone skal eller vet du någon som skulle behöva ett, http://citiboard.se/iphone-skal,120257 här hittar du billiga iPhone skal men också skärmskydd

2013-01-31 @ 21:38:44
Postat av: amanda

sv så lite så, länka din tumblr? :D

2013-01-31 @ 21:43:38 / URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

hoppas du har en fin fredag :)

2013-02-01 @ 14:13:28 / URL: http://maddisenj.se
Postat av: Anonym

Varför vill du inte spela matcher i helgen?
Hur kan du välja bort en Turkiet resa? Vad din familj än hittar på kommer det ju inte vara roligare än att åka utomlands.

2013-02-01 @ 14:17:59



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback