Cause nobody saves me, baby, the way you do.

Helgerna här är så sjukt sega. Det finns verkligen ingenting att göra, men det är bara att gilla läget, jag överlever nog. På förmiddagen idag satt jag ute under tak på ballongen och lyssnade på musik bara för att få frisk luft, ut ville jag inte då regnet öste ner. Sen har jag gjort och beställt ett nytt skal och läst boken  "Allt om One Direction", som min granne helt random kom hem med, blev as glad, det uppskattas verkligen att hon tänkte "den skulle Inga-Linn gilla, jag köper den till henne", det gjorde min helg. Imorgon börjar en nu vecka. Jag är veckans åsna vilket innebär att jag hämtar post, skriver på morgonsamlingarna och hämtar matlåda om någon är sjuk. Ingen jättekrävande jobb. Så hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka. Hejdå så länge. 


Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback