Fredag, döv-blindhet.

Godkväll folket! Efter två sömnlösa nätter sov jag nio timmar villet resulterade i att jag försov mig till frukosten, så kan det gå missade inte skolan iallafall! Vilken var bra för idag var en av de roligaste dagarna. Vi fick prova på att vara döv-blinda. Det var spännande, intressant och lite läskigt. Mina glasögon var så att man såg bara konturerna, allt annat var vitt och suddigt så använde taktilt teckenspråk och var tvungen att fråga vem där? Vad de? 
 
Igår kom mitt nya skal som jag har gjort och självklart inte felfritt. För det första kom texten för mycket till höger och så såg det inte ut på förhandsgranskningen. Sen lyckades jag skriva fel datum när jag såg som i år, skrev 12-13 ska stå 13-14 men men de får jag leva med. Nu ska jag se Marley and Me. Hare så bra så hörs vi. En fråga till er: har ni sett filmen Marley and me? Om ja, vad tyckte ni om den?:)
 
Två bilder från idag och igår, snygg utrustning jag hade!(: 

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback