Tisdag, seg dag men ändå asglad!

Jag är så trött/ seg idag, somnade typ en eller två timmar efter skolan, skönt. Idag är det tisdag och som alltid så är tisdagarna veckan segaste dag. Teckenspråk från 8:30 till 15:50, visst det är roligt med man blir så trött. de andra dagarna har vi självsjutider, dövrealia och friskvård också, sen är dom heller inte inte långa. Men man jag ska inte klara, vet ni en sak? Igår släptes biljetterna till IDOL finalen och  giffa vem som kommer att vara där, jo..jag!! Jag ska se One Direction för tredje gången i år, det hade jag verkligen inte trott när jag lämnade Friends Arena den 13 juni. Så sjukt glad är jag, bara 59 dagar kvar, haha! Jag  har alltid följt IDOL och har alltid velat se det live så det blev ju ett ypperligt tillfälle nu när One Direction kommer. Brukar ni se idol? Någon mer som ska se IDOL finalen live?!:D Eller ska ni se sen på tv?:D


Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback