Veckans värd, vecka 35.

Ja, vecka 3 är gång och det känns bra då helgerna här är väldigt sega. Så jag  måste försöka åka i  väg någon helg, inte enda hem men till borlänge eller nått!:D Idag fick vi sluta tidigare för att vi hade husmöte, det är när att som bor i huset träffas..tyvärr blev det vårat andra för att diskten och annat inte alls har funkat. Så nu hoppas jag att det blir bättre. Jag har just tömt diskstället och sånt då det är veckans värds ansvar, ska också damduga alla gemensamma utrymmen och soffan 2 gånger denna vecka. för att det är min vecka nu, men det är lugnt. Man är det bara veckans värd var tolvte vecka. Imorgon äre fotbollsträning som gäller igen, sjukt roligt ju. Nu ska jag plugga några glosor och sen lägga mig och lyssna på musik en stund innan jag går ut och gör middag, sen efter det vet jag inte..va social med någon kanske!:D haha.
 
Det var allt för länge sen jag la ut en bild på dessa snygga människor. Världens bästa!

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback