Måndag igen då!

Take Me Home är två saker just nu, ett av världens bästa album men också en känsla! Även om jag trivs asbra hade det varit obeskrivligt skönt att åka hem en helg, men avståndet gör att de är inte värt de. Pratade med pappa idag och han hade bokat biljetten till vecka 44, kryssning och family time då, jag längtar som ett barn på julafton. Run time run!!:D 

 

Det blev en kväll ute på balkongen mied vinterjacka och  musiken på högsta volym. Så skönt med friskluft och och bara sitta, även om det var sjukt kallt också. Vi har våran första läxa till imorgon. Teckanspråkets orala komponenter, inte jättesvårt. Nu jag ska  repetera dom en sista gången innan jag går ut och ser om någon vill spela kort innan jag går och lägger mig. Älskar språket och språk överlag. Jag är tvåspråkig, pratar danska  och svenska och snart teckenspråk också!:D En fråga till dig, är du tvåspråkig?:D Om ja, vilka språk pratar du?:)

 


Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback