Det blir bättre, säger dom.

Tisdag och onsdag var vi på Olsnäsgården och det var asroligt. Vi hade mycket olika lag lekar, pratade och bara umgicks. Kom hem (tillbaka till skolan) igår eftermiddag och då var jag så trött efter två hela dagar ute. Men nyttigt vare för man fick va med alla klasserna. Alla som man pratar med säger att man ska räkna med att vara trött hela första månaden och huvudvärk ska man också räkna med, men det blir bättre. 

Ikväll har cyklade jag in till Leksands damlag och träna fotboll med deras damlag, det var så sjukt roligt att träna fotboll igen, älskar fotbollsplanen och deras övningar va asroligt, och helt nya, sen vare skönt att faktiskt komma bort från skolan och allt teckenspråk även om det är roligt. Nu ska jag duscha och sen va social med folket där ute. Have it so good!:D 

En välbehövlig paus från lekandet. 

Jag mitt i en lek, snygg va? Haha. 

Stället i fint läge vid en sjö. 

Kommentarer



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback