Torsdag

Ni har väl inte glömt bort veckans blogg? Ni hittar den här.
Hur mår ni idag?:) Själv orkade jag bara två lektioner i skolan innan jag åkte hem. 
När jag skulle hem mellanlandade jag på stan för att köpa häftmassa till bildväggen.
Typ hälften av bilderna hade ramlat ner, dubbelsidade tjepen gjorde inte sitt jobb, illa!

När jag satt upp och  om alla bilder skulle jag vila och det slutade med att jag somnade
i två timmar, skönt som bara den. resten av kvällen ska jag bara vila och göra absolut 
ingenting, i hopp om att orka skolan imorgon. Annars för jag en hemma dag då också. 
Nu ska jag försöka plugga lite Naturkunskap i fall jag far till skolan imorgon. Ha det bra!

Hur ser era sjuka dagar se ut? Sova, dator i sängen, musik och kaffe är mina dar.
Bild källa - för dom här bilderna är inte mina. (jag har gjort collaget).

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Önskar dig en fin fredag :)

2013-01-25 @ 11:30:26 / URL: http://maddisenj.se



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback