Onsdag

Då vet jag vad jag fick för betyg på min uppsats om självskador, jag jublar inte, blev besviken.  
Mest för att jag inte ville veta nu, vill ha det som en överraskning. Vet fortfarande inte hela betyget, haha!:)

For till skolan för att ha en lektion som vad 80 minuter. Både före och efter den lektionen var jag på
Tegs Centralskolan och fick mina enkäter ifyllda. Nu sitter jag kollar igeon alla och ska 
snart börja
med mitt foto collage. Är fett trött. Har ont i magen och i huvudet men annars äre OK. Hur mår ni då?:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mår bra!

2013-01-23 @ 19:09:45
Postat av: Amelia

Varför har du ont i magen?

2013-01-23 @ 19:10:14 / URL: http://ameliaforsgren.devote.se



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback