Cause I can love you more than this

Bara för att min pappa är bäst: Han har fixat en tandläkartid åt mig, så jag kan få tanden lagad!:D
Det har varit en bra dag med sovmorgon och bara 2 lektioner (inga jobbiga). Perfekt måndag, jao!
När jag  kom hem så tömde jag  först diskmarskinen och sen satte jag mig och läste lite bloggar. 
Så mysigt att sitta under en filt när man kommer hem, speciellt när det typ blåser och snöar ute.
Ikväll är det löpträning och det kommer inte gå så bra, missade förra men jag ska göra mitt bästa!

DAGENS HISS
Moments, More than this, Little things, Summer loveLive while we're young, What makes you beautiful.
Juste One Direction. Dessa låtar spelades non stop i 6 timmar igår och lika många idag, de är så bra.
Är det någon av er som ska se dom när dom kommer hit? Eller säg det inte, jag blir bara avis, haha!;] 
Nu ska jag lyssna ännu  mer då dessa innan jag beger mig till träningen som är om länge men ändå!
 

Bild källa - för den här bilden är inte min.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKA 1D!!!<33333

2013-01-29 @ 20:48:01
Postat av: ♫♪ sandra T

åhh 1D <3

2013-01-29 @ 23:34:56 / URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: N

Sovmorgon eller Sluta tidigare?
Justin Bieber eller One Direction?
Natt eller Dag?
Godis eller Chips?
Dator eller Tv?
Mamma eller Pappa?
Bror eller Syster?
Sommar eller Vinter?

Svara gärna i ett videoinlägg, jag tycker din dialekt är så roligt att lyssna på!:)

2013-01-30 @ 08:51:38



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback