Syster städar med mig

Slutade 16:00 idag och  tog 25 över från stan, var hemma typ 17:00 sent men ja, så äre!:) 
När jag kom hem var jag trött, tömde posten som jag brukar och  i den låg det paket till mig. 
Lika glad varje gång jag får annan post än räkningar. Denna gång var det 100 framkallade bilder 
från FUJI. Av dom bilderna ska jag och syster hjälpas åt att föra ett foto collage av bilderna men 
innan det så äre städning som gäller och nu har gulle (ameliaforsgren.devote.se) precis dammsugat 
mitt rum och ska sopa, vilket tur jag har att hon hjälper mig!:) Nu ska jag hjälpa henne, hon vill det!;] 
Burkar era syskon frivilligt hjälpa er att stor städa era rum?:) Saken är den att gulle gör allt här, hehe!

Ursäkta bildkvaliten. Bilder på collaget kommer senare. Måste bara göra det först, haha.

Kommentarer
Postat av: molz

Hejsan bruden!
Vilken härlig blogg du har, är allt bra med dig?
Kram matilda och linn! ♥

2013-01-23 @ 14:51:58 / URL: http://molz.blogg.se



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback