Visste ni att...?

 

- Jag har alltid jätte stökigt på mitt rum.
Städer jättefint och sen är det lika stökigt igen efter två dagar och då tar det typ ett sekel innan jag städar igen.
 
- Jag inte alls så förlåtande av mig. Har jättesvårt att förlåta folk om dom gjort något jag tycker
är fel. Vissa gånger förlåter jag dom aldrig. Det har hänt.
 
Jag är rädd för fulla människor. Jag vet inte varför men jag är bara det och det är en anledning till varför jag inte varit på krogen i än (fyllde 18 för typ 8 månader sen).
 
- Jag är livrädd för alla insekter. Jag gråter och skriker när de kommer mot mig. Särskillt de med mer än 
4 ben (myror&spindlar). Så jag är aldrig ute mer än jag måste på sommaren.

- Jag älskar popcorn, isbitar och madariner. Om jag fick och kunde så skulle jag typ leva på det. Det är verkligen det godaste som finns. Så om du vill göra mig glad så vet du vad du ska ge mig!;) 

Kommentarer
Postat av: josefin ♥♥

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe på min blogg, kolla om du vann och glöm inte att anmäla dig igen :) Hoppas du får en bra kväll!

2013-01-08 @ 22:18:59 / URL: http://tussex.blogg.se



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback