Julmarknad, Forslunda

Nu är jag hemma efter en lång och rolig dag på Forslundas julmarknad. Någon av mina läsare som också var där?:) Det var mycket folk och mycket att titta på, träffade bland annat BL som jag inte träffat på typ en evighet och sen lite annat folk också + att jag köpte en väska. Den är gjord av gamla kaffepåser som hon (försäljaren) själv hade flätat ihop, jättehäftig. Nu är det julstädning som gäller, mitt rum är hur stökigt som helst, säger det mycket om hur jag är som person? Rätt slarvig, ja! Nu ska även mitt rum bli julfint!:) 

Vad tyckte ni om väskan? Tyckte ni att den va fin eller ful?:) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, otroligt häftig! Jag vill göra en sådan!:)

2012-12-15 @ 19:57:49
Postat av: amanda

sv: ja verkligen! när man kunde ha sovit liksom -.-

2012-12-15 @ 22:22:33 / URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Amelia

Väskan va jättefin, visst va ev kaffe saker?

2012-12-16 @ 12:46:35 / URL: http://ameliaforsgren.devote.se



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback