4 appar & 1 bok

Jag börjar med att presentera den bok jag vill tipsa om. Den heter Som Zlatan, fast bättre.
För er som inte har läst den så mycket jag verkligen att ni borde ta er tid att göra det. Det 
är den bästa bok jag läst, jag är en seg läsare men läste ut den på mindre än ett dygn!:) 
Det handlar om Simon som bor i Stockhol med sin pappa och lillabror. Hans mamma har
 gått bort och hans pappa bestämmer sig för att flytta för ifrån. Dom flyttar till malmö och
där tar Simon sig in på ett fotbollsgymnasium och bestämmer sig för att han vill och ska
bli som Zlatan, fast bättre. Det krävs en massa träning pch en massa slit och plötsligt
tar livet en vändning som simon inte förväntat sig när han flyttade. Simon lider av bulimi.
Måste Simon ge upp fotbollen? Kommer kroppen klara av Simons drömmar? Blir han 
frisk från sin ätstörning? Allt detta får ni veta om ni tar er tid att läsa boken, gör det!:) 

TIPS PÅ NÅGRA APPAR SOM JAG ANVÄNDER DAGLIGEN!


Quozkampen: Ett roligt frågespel där man kan tävla men sina vänner. Jag förlorar typ
alltid men so what? Om ni har det, sök på: miningalinn. Vågar ni utmana mig?;) Självklart!

Snapchat: Det är en chatt där man skickar bilder till vandra och mottagaren kan bara se 
bilden i max 10 sekunder. Det är roligare än det låter. Där heter jag också: miningalinn.

Subway Surf: Det mest meningslösa spel som finns men roligt är det. Det är typ som
tempelrun fast roligare. Du får olika uppdrag du ska klara + att du ska så ditt rekord.

Skolmaten: Bara jag som bryr mig om vad det blir till lunch på skolan? I denna app 
står det iallafall. Du söker upp din skola och den var du menyn i veckovis på mobilen. 

Hoppas ni gillar mina tips och att något av dem passar dig. Vilken är eran favorit app?:)
Någon som använder någon av apparna? Eller har tänk testa dom? Ska ni läsa boken?:)

Kommentarer
Postat av: emilia

sv; älskar sunes jul ! :)

2012-12-12 @ 15:16:15 / URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se
Postat av: emma

sv: haha nej.. läste dom tio sista sidorna så ja visste hur den sluta iaf :D

2012-12-12 @ 18:06:00 / URL: http://emmapeersson.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Verkar ju vara fina appar

2012-12-12 @ 20:10:28 / URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Åh, älska subway surf!!:D

2012-12-12 @ 20:58:54



Vad kallar du dig?:
För er som är lite latare!;)


Din e-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Vad hade du på hjärtat?:

Trackback